ÜRÜNLERİNİZ ORJİNAL Mİ? Öncelikle satışını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünler orjinaldir. Ürünler fabrikasyon hatalara karşı 2 yıl garantisi mevcuttur distiribitör firmadan tarafımıza geldiği şekilde müşterilerimize gönderim sağlamaktayız.Ürün kılıflarında bulunan seri numaraları ve uluslararası barkodlarından dijital ortamda sorgulama yapılarak orjinallik teyidi alabilir markasına göre kılıf içeriğinde var ise QR kod taraması ile distiribitör firma sisteminden ürün alt bilgilerine ulaşabilirsiniz. ARADIĞIM ÜRÜNÜ SİTENİZDE BULAMADIM NE YAPMALIYIM? Bulamadığınız ürün ile ilgili iletişim kanallarımızı kullanarak lütfen danışın çünkü listeleyemediğimiz ürünler arasında istediğiniz ürün stoklarda olabilir. Stoğumuzda olmayan bir ürün arıyorsanı firma stok kontrolleri sağlayabilir isteğiniz üzerine özel sipariş ile ürün temini sağlayabiliriz. DEĞİŞİM İŞLEMİ VAR MI? Ürünü size gönderdiğimiz şekilde eksiksiz ve deformasyonsuz koruma kilidi çıkarılmadan tarafımıza göndermeniz durumunda en kısa süre içersinde değişim yapma hakkınız mevcuttur. İADE İŞLEMİ İÇİN NE YAPMALIYIM? Optizen.com'dan satın alınan ürünlerden memnun kalınması bizler için çok önemli. Ancak ürünü iade etmek isterseniz aşağıdaki adımları takip etmen gerekiyor.
HANGİ KARGO İLE ÇALIŞIYORSUNUZ? MNG Kargo ile anlaşmalıyız sipariş gönderimleri , değişimi ve iadesi gerçekleştirilicek ürünlerin kabulu anlaşmalı olduğunuz Mng kargo ile yapılmaktadır. Anlaşma kodumuz 77648147 dir.Farklı kargo ile gönderilen değişim iade ürünlerin kargo ücreti sipariş bedelinden düşülmektedir. ÜCRETSİZ KARGO VAR MI? Mng kargo ile gönderilen tüm siparişlerde kargo ücretsizdir. KAPIDA ÖDEME YAPABİLİR MİYİM? Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR? Optizen.com’dan yapacağınız alışverişlerde herhangi bir bankanın kredi kartını ya da banka kartını kullanarak taksitli ya da tek çekim ödeme ya da Havale/Eft ile ödeme seçeneği ile siparişinizi oluşturabilirsiniz. SİPARİŞ TESLİMAT SÜRESİ KAÇ GÜN? Optizen.com'dan satın alınan ürünler; sipariş veriliş tarihinden itibaren 1 iş günü içersinde kargoya teslimatı sağlanmaktadır.Kargo firmalarının teslimat süresi 3 iş günüdür.Bu süreç kargo firmaların yoğunluğuna göre değişiklik göstermektedir.
TESLİMAT SIRASINDA NELERE DİKKAT EDİLMELİ? Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğün kargo paketini, teslim aldığın kargo yetkilisi önünde açarak kontrol edebilirsin. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa ya da kargo paketinde eksik ürün varsa kargo firmasına tutanak tutturarak paketi teslim almama hakkına sahipsin. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Optizen merkez ofisine ulaştırılacak ve talebin doğrultusunda işlem sağlanacaktır.
MAĞAZANIZ NEREDE? Optizen firması olarak 7 adet fiziki mağazamız mevcuttur.Mağaza konum ve iletişim bilgilerimize anasayfada bulunan iletişim sekmesinden ulaşabilirsiniz. MAĞAZA STOK DURUMUNU NEREDEN ÖĞRENEBİLİRİM? Müşteri Hizmetleri departmanımız ile iletişime geçerek mağaza stok durumlarını öğrenebilirsin. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN ÇALIŞMA SAATLERİ NELERDİR? Müşteri hizmetlerimiz; Hafta içi 9:00- 18:00 Cumartesi: 9:00 - 18:00 arası hizmet vermektedir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.