• TÜM TÜRKİYE'YE ÜCRETSİZ KARGO!
  • Bizi Takip Edin:
0
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
SEPETİM
0 Ürün : 0 TL

Yüz yılın tasarımcısı Tom Ford, 1990 yılında Gucci'ye baş tasarımcı olarak geldikten sonra büyük bir çöküş yaşayan şirketi dünyanın en saygın markalarından biri haline getirdi. Tom Ford, batmak üzereyken girdiği Gucci markasını güçlendirerek markanın değerini iki katına çıkardı. 2005 yılında, Tom Ford ve Domenico De Sole global pazarın en büyük luxury markalarından Gucci Group’dan ayrılarak yepyeni bir marka için işbirliklerini açıkladılar; TOM FORD. 21. yüzyılın ilk gerçek luxury markası olma misyonu ile kurulan Tom Ford, gözlük koleksiyonu üretimi ve dağıtımı için gözlük endüstrisinde dünya lideri Marcolin ile lisans anlaşması yaptı. Aynı yıl, Tom Ford ilk gözlük koleksiyonunu tüm dünyaya tanıttı. Tom Ford Eyewear, geçmişten unsurlar taşıyan vintage esintisi ve belirgin çizgisi, ve dikkat çeken T logosu ile gündeme geliyor. Zengin malzemeler ile bütünleşmiş asetat çerçevelerin yanı sıra, koleksiyonlarında eşsiz metal ve Japon titanyumuna da yer veriliyor. Modeller ayrıca bombesiz flat lens, geometrik formlarda kesilmiş lensler ve Tom Ford’a özel renkte üretilmiş Barberini mineral lens seçenekleri ile de göz dolduruyor. Titizlikle hazırlanmış, gözlük koleksiyonuna özel üretilmiş renk seçenekleri ve zengin materyallerin yer aldığı Avangart tasarım anlayışı ile adından söz ettiren Tom Ford, klasik unsurların modern etkiler ile birleştiği sofistike tasarımları ile farkını ortaya koyuyor.